Friday 10 June 2011

KL Gangster ! (PEKIDA mahu saman Syamsul Yusof dan Farid Kamil)

KL Gangster, dgr nama cerita nie pon, memang dah megah . Ada nampak mcm garang jugak la. Hari ni, aku nak cerita pasal ini la. sebenarnya, aku tak tengok lagi cerita ini. hahaha . Nak taw kenapa ? Pasal, cerita ini sudah full 1 hari maa smlm . haiyaa . Mcm mana aku nak tengok kan. diorg booking awal . Tp, banyak mulut mengatakan yang cerita ini memang best . Member gua cakap, banyak ayat langsi dan ayat tersirat .



Mcm mana tu ae ? Contoh ayat langsi yang sekarang femes, 'Sekarang tak kira lu Abang long ka, lu Ayahanda ka, ini KL gua pegang !'. Langsi bai ayat . Tp, terdapat cerita yang bahawanya PEKIDA mahu saman Syamsul Yusof kerana mendedahkan perkara sulit . sulit ??

 *Aishh, sape yang amek patung Barbie aku ni ? Bengang btol !



Akhbar mengatakan, Datuk Yusof Haslam dan Datuk Husin Shafie, Pengerusi Penapisan Filem telah memohan maaf secara terbuka kepada PEKIDA atas kesilapan yang dilakukan .


P/S : Harap harap setel lah cerita ini, malas nak panjang panjang lg kan :)

No comments:

Post a Comment