Wednesday 4 May 2011

Beautiful Panorama And Scenes Created By God.

Pandangan dari bukit bersalji.

Pemandangan dari gunung.

Unique captured by DSLR.


Pandangan dari bukit.

Tangkapan ketika hujan.

 Pemandangan ketika hujan bergerak.

Petir sambar menyambar.

Sungai yang sungguh indah.

 "Cat Eye"

Wohoooo ! haha



Sememangnya orang yang berkemahiran tinggi, dan mempunyai kamera mahal yang mampu menangkap gambar gambar unik seperti ni . Tp, setiap perkara, kita boleh belajar. Cuba dari basic, dan kemudian semakin kompleks. Aku rasa, aku semakin gian terhadap gambar gambar yang unik dan menarik . Boleh dijadikan hobi sambilan aku . Tu jelah yang aku nak share ngan korang kan, lgpon aku amek gambar ni dr 1 blog . tak ingt ape web die . Haha . Salam dari omarYAO untuk semua :)

No comments:

Post a Comment